Usein kysyttyä

Usein kysyttyä!

ONGELMATILANTEET

"En pääse kirjautumaan, vaikka aikaisemmin se on onnistunut. Miten toimin?"
- Ota yhteyttä lomakkeella asiakaspalveluumme tai lähetä sähköpostia myynti@jarmix.fi niin selvitämme mistä virhe on johtunut ja olemme yhteydessä sinuun pikimmiten.

"En saanut tilausta onnistumaan, miten toimin?"
- Ota yhteyttä lomakkeella asiakaspalveluumme tai lähetä sähköpostia myynti@jarmix.fi niin selvitämme mistä virhe on johtunut ja olemme yhteydessä sinuun pikimmiten.

MUUTA 

"Voinko tilata tuotteet toiselle henkilölle lahjaksi?"
- Kyllä. Tuotteet voi tilata toiselle henkilölle lahjaksi. Tilausta tehdessä pitää mainita toimitusosoite, henkilön nimi ja hänen puhelinnumeronsa.

"Miten nopeasti asiakaspalvelu vastaa sähköpostitse lähettämääni tiedusteluun?"

Tavoitteemme on vastata kysymyksiisi samana päivänä asiakaspalvelun aukioloajat huomioiden.Palvelemme kaikissa tilauksiin ja tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä arkisin klo 9-17 ja lauantaina 9-15.

"Toimitusaika?"

Klo 12.00 mennessä tulleet tilaukset pyritään toimittamaan vielä saman päivän aikana. Normaali toimitusaika (tilauksen lähtemiseen meiltä) on 1-2 vuorokautta. Mikäli toimitusaika on tätä pidempi otamme asiakkaaseen yhteyttä tilauksen teon yhteydessä ilmoitetun sähköpostiin avulla.

"Palautusoikeus?"
Sinulla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus alkaen siitä päivästä kun olet vastaanottanut tuotteen.

"Tilaaminen toimituskuluitta?
Verkkokaupastamme tehdyt tilaukset saa toimituskuluitta seuraavasti: Postiin, Postin pakettiautomaatteihin ja Postin noutopisteisiin toimitettavat yli 100 euron tilaukset toimitetaan rahtivapaasti eli toimituskuluitta. Kotiinkuljetetut tilaukset toimitetaan toimituskuluitta tilauksen loppusumman ylittäessä 250 euroa.


ARPAJAISET / LAHJOITUKSET / SPONSOROINTI

- Meille tulee päivittäin erittäin paljon erilaisia arpajais- ja lahjoituspyyntöjä, joten meidän ollut pakko kieltäytyä näistä. Myymme kyllä tuotteitamme edulliseen hintaan kaikille.

Usein kysyttyä